دوست عزیز خوندن این صفحات بیش از چند دقیقه وقت شما رو نمیگیره اما میتونه در تصحیح یا استوار ساختن اعتقادات کمک کنه. برای خوندن به ادامه مطلب بروید. حقیقت چیست ؟

حقیقت چیست ؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ظهور نزدیک است و آدرس 2satan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از ابوهریره در کتابهاي به اصطلاح معتبر اهل تسنن نقل شده روزي حضرت موسی به کنار آبی رفت تا غسل کند. آن حضرت لباسهایش را در آورده و بالاي سنگی گذاشت؛ در این هنگام سنگ به حرکت درآمده و به همراه لباسها شروع به دویدن نمود! حضرت موسی به دنبال آن میدوید و میگفت: اي سنگ! لباسهایم را کجا میبري؟ موسی بدون پوشش مناسب بدنبال آن میدوید به گونهاي که مردم عورت او را دیدند و اقرار کردند که فتق داشتن موسی تهمتی بیش نبوده است. آنگاه سنگ ایستاد و موسی لباسهایش را برداشت و سنگ را 3 بار تازیانه زد به گونه اي که آن سنگ شش یا هفت مرتبه ناله کرد

مسند احمد بن حنبل -315/2 – مسند ابو هریره

در صحیح بخاري حدیثی از طریق ابوهریره به رسول اکرم نسبت » : داده شده است که در روز قیامت، خدا به صورت خاصی ظاهر میشود که آدمیان میتوانند او را ببینند. سپس می فرماید: من پروردگار شما هستم. مؤمنان عرض می کنند: پناه به خدا می بریم که تو خداي ما باشی!!!

ما گروهی نیستیم که غیر از خداي یکتا را عبادت کرده باشیم؛ خدا در جواب آنها می گوید: آیا بین شما و خداوندتان نشانه اي هست که بوسیله آن او را بشناسید؟ می گویند: آري؛ پس خدا ساق پاي خود را برهنه کرده و به آنان نشان میدهد؛ در این هنگام مؤمنین سر خود را بالا

میکنند و خدا را به همان شکلی که قبلا دًیده بودند می بینند و اقرار می کنند که تو خدای مایی ... 

آیا خدا در آیه 143 سوره اعراف رؤیت خود را با صراحت نفی نکرده است؟

 

صحیح بخاری 502/7 ح 1434 کتاب الرقاق و مسلم در صحیح 163/1 ح 298-296 کتاب الایمان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 اسفند 1390برچسب:حدیث,اهل سنت,صحیح مسلم,احمد بن حنبل, ] [ 8:8 بعد از ظهر ] [ محمد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

بسم اللّه الرحمن الرحيم شیعیان و اهل تسنن همواره در کنار هم به خوبی زندگی کرده اند به خوبی درک می کنم در این وحله از زمان شعیان و اهل تسنن برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان باید باهم وحدت داشته یاشند ، اما باید مشخص شود که چرا مسلمانان باید بعد از پیامبر (ص) به دو دسته تقسیم شوند ؟ و الان ما باید طبق مذهب پدرانمون شیعه یا سنی باشیم ؟ مطمئنا این سوالها بین تمام جوانان شیعه و سنی وجود داره.
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 9988
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دوست عزیز خوندن این صفحات بیش از چند دقیقه وقت شما رو نمیگیره اما میتونه در تصحیح یا استوار ساختن اعتقادات کمک کنه.به ادامه مطلب بروید.